عودة إلى بيانات الفندق

فندق هاربر بلازا نورث بوينت (Harbour Plaza North Point Hotel)

No.665 King's Road, نورث بوينت, هونج كونج, هونج كونج - عرض الخريطة

جيد جدًا 7.6
بناءاً على هذا العدد من التقييمات: 2011

أحدث تقييمات للعملاء

تفضل باختيار نوع المسافر
جيد جدًا



من واقع 2011 تقييمات
  • وضع الفندق / النظافة 8.0
  • المرافق 7.4
  • الموقع 7.8
  • الراحة / المستوى 7.8
  • طاقم العمل 7.8
  • المستوى مقارنة بالسعر 7.6
  • الطعام / العشاء 6.9

Stephen M. من أيرلندا
زوجين
مدة الإقامة 3 ليلة/ليالٍ في يوليه, 2016
Good
Great value for money. Stay here regularly.
تاريخ التقييم 04 أغسطس 2016

Tsz Y. من هونج كونج
زوجين
مدة الإقامة ليلة واحدة في يوليه, 2016
location is excellent
Location is great, 2 mins walk from Quarry bay MTR station. room size is big enough with the price you pay. Swimming pool is nice too. We enjoy a wonderful night at the lobby lounge with drinks and excellent live band. However, there is no "express check out", you have to line up at least 20 mins for checking out, that is too stupid.
تاريخ التقييم 02 أغسطس 2016

Katrina H. من الفلبين
مجموعة
مدة الإقامة 8 ليلة/ليالٍ في يوليه, 2016
A Good Hotel!
Stayed here again for the second time, and everything went well, as usual. Except for the overpriced WiFi.
تاريخ التقييم 31 يوليه 2016

Gordon L. من الولايات المتحدة
عائلة مع أطفال صغار
مدة الإقامة 17 ليلة/ليالٍ في يونيو, 2016
Just an Okay Considering It's a 4-Star Hotel
An Okay stay considering this is a 4-star hotel. The toilet had an awful smell something reminds me of a public restroom in H.K. Complained once, the staff was responsive in moving us to another suite. After all, same old smell which we had to leave toilet cover and bathroom door closed when not in use. It was a total of 2 stays including the first 2-week stay plus another 2-days return stay. The staff makes no attempt to offer "sorry" or credit for their inconvenience created but insisted to charge us $180 HK dollar for the phone calls of $5 per local call we made. We may have overlooked the fine prints, but $5 per local call is totally out of the norm. They initially offered $30 discount, and we pushed to split it in half. In conclusion, the service provided does not match up the rating of a 4-star hotel.
تاريخ التقييم 30 يوليه 2016

Mona S. من الهند
عائلة مع أطفال صغار
مدة الإقامة 4 ليلة/ليالٍ في يوليه, 2016
comfortable stay
Stay was great but the water bottles they provide though it's 2 in number but quantity of water is really less.
تاريخ التقييم 29 يوليه 2016

Aileen C. من الفلبين
مسافر وحيد
مدة الإقامة 3 ليلة/ليالٍ في يوليه, 2016
Below expectations
The complimentary shuttle service to HK station (to and from hotel) has limited time schedule (up to only 8pm on Mondays to Friday and up to 1pm on Saturdays and Sundays). We were considering another hotel and it seems I have made a wrong choice. It was a good thing that I had back up plans and have MTR card ready. :( There is funeral home a few steps away from the hotel. Location wise, MTR quarry bay C entrance/exit is near the hotel but expect a bit of walk from the MTR train to the exit leading to the hotel. Not as welcoming as I have expected. Would not recommend this hotel. One good point is check out is smooth sailing.
تاريخ التقييم 27 يوليه 2016

fernando F. من هونج كونج
عائلة مع أطفال صغار
مدة الإقامة ليلة واحدة في يوليه, 2016
family with young children
Cery nice, hospitable staff.
تاريخ التقييم 27 يوليه 2016

Suet Y. من هونج كونج
مسافر وحيد
مدة الإقامة ليلة واحدة في يوليه, 2016
Clean room and convenient
Clean room and convenient
تاريخ التقييم 27 يوليه 2016

SIU L. من الصين
مسافر وحيد
مدة الإقامة ليلة واحدة في يوليه, 2016
Good
Hotel provide shuttle bus
تاريخ التقييم 27 يوليه 2016

SIU L. من الصين
مسافر بغرض العمل
مدة الإقامة 2 ليلة/ليالٍ في يوليه, 2016
Good
Very good they upgrade our room everything good
تاريخ التقييم 26 يوليه 2016