عودة إلى بيانات الفندق

جيد جدًا 7.8
بناءاً على هذا العدد من التقييمات: 5961

أحدث تقييمات للعملاء

تفضل باختيار نوع المسافر
جيد جدًا



من واقع 5961 تقييمات
  • وضع الفندق / النظافة 8.2
  • المرافق 7.7
  • الموقع 7.4
  • الراحة / المستوى 8.2
  • طاقم العمل 8.2
  • المستوى مقارنة بالسعر 8.0
  • الطعام / العشاء 6.9

BA K. من كوريا الجنوبية
مسافر وحيد
مدة الإقامة 2 ليلة/ليالٍ في فبراير, 2016
Great
Highly recommended
تاريخ التقييم 07 مارس 2016

Eric E. من ألمانيا
مسافر بغرض العمل
مدة الإقامة 2 ليلة/ليالٍ في فبراير, 2016
clean hotel with good sport facilities
the room is clean but a bit small. the hotel has good sports facilities
تاريخ التقييم 27 فبراير 2016

Thomas C. من الصين
زوجين
مدة الإقامة 2 ليلة/ليالٍ في فبراير, 2016
Pay More Attention To Details
We're here on a business trip and the hotel was in a convenient location, near central and lot of transport options. They got a new lobby which was badl, less natural light, cheap material and bad workmanship. Sorry to said this but I like the old lobby rather than this. We were recommended to paid HKG$100/night for a room upgrade to a full sea view room on the 20th floor. Rm 2005 w/ queen size bed still the same as before was fine. 2 problems we encountered: 1, The bathroom was not cleaned properly, hair on edge of the bath tub and the bath tub was not scrub and clean properly and one face towel for two person?; 2, Door lock and the door safety chain was broken, they change the safety chain but the door lock still the same, every time you want to close the door you've to bang the door close and the new chain still won't work properly. Don't know if there's a change of management, but quality of service and maintenance have gone down.
تاريخ التقييم 27 فبراير 2016

James B. من المملكة المتحدة
مسافر بغرض العمل
مدة الإقامة ليلة واحدة في فبراير, 2016
Good value, good location, clean and friendly
It used to have a nice music lounge in the lobby with a live band, but they have taken it away :-(
تاريخ التقييم 26 فبراير 2016

Anna K. من استراليا
مسافر وحيد
مدة الإقامة 6 ليلة/ليالٍ في يونيو, 2013
Nice hotel
Good value, clean with friendly staff
تاريخ التقييم 23 فبراير 2016

CHI C. من المملكة المتحدة
مسافر بغرض العمل
مدة الإقامة 2 ليلة/ليالٍ في يناير, 2016
Worth to Stay
1. Good location 2. Clean and tidy 3. flexible
تاريخ التقييم 16 فبراير 2016

CHI C. من المملكة المتحدة
مسافر بغرض العمل
مدة الإقامة ليلة واحدة في مارس, 2015
Worth to stay
1. Good staff attitude 2. clean & tidy 3. flexible
تاريخ التقييم 16 فبراير 2016

Martin W. من نيوزلندا
عائلة مع أطفال صغار
مدة الإقامة 2 ليلة/ليالٍ في يناير, 2016
Hong Kong a city of friendly people
Great hotel in market location of city. Easy access to water front for a stroll. Ding dings at door step. Great spot if you have children.
GREAT HOTEL
تاريخ التقييم 08 فبراير 2016

Luis P. من البرتغال
مسافر بغرض العمل
مدة الإقامة 5 ليلة/ليالٍ في فبراير, 2016
Excellent
I am a regular traveller and always use the Island Pacific as my accommodation.
تاريخ التقييم 08 فبراير 2016

Jean T. من المملكة المتحدة
مسافر وحيد
مدة الإقامة 3 ليلة/ليالٍ في يناير, 2016
Staying at Pacific Island Hotel
The comfort of the room, the location and general helpfulness of staff
My stay was generally very good, although I had arrived from a very hot Australia and, due to Hong Kong experiencing colder than usual temperatures, I was very cold my first night. I phoned down to the main desk to ask if I could have an extra blanket and was told to turn the heating up in the room. I ended up wearing a couple of jumpers and wrapped myself up in existing blanket. I was given an extra blanket the following evening and was, from then on, very comfortable, but thought it extremely odd that I would be refused a blanket in the first place! The food was okay and, refusal of blanket aside, the staff were very friendly and helpful. The room and bathroom was very clean.
تاريخ التقييم 01 فبراير 2016