رائع 8.3
بناءاً على هذا العدد من التقييمات: 1145

أحدث تقييمات للعملاء

تفضل باختيار نوع المسافر
رائع



من واقع 1145 تقييمات
  • النظافة 8.6
  • المرافق 8.3
  • الموقع 8.5
  • الراحة / المستوى 8.4
  • طاقم العمل 8.3
  • القيمة مقابل المال 7.9
  • الطعام / العشاء 7.8
الفرز عبر

KIRSTEN من الفلبين
مسافر بغرض العمل
سوبريور
مدة الإقامة 3 ليلة/ليالٍ في يوليه, 2016
very good..very peaceful
very good..very peaceful
تاريخ التقييم 29 أغسطس 2016

eileen من الفلبين
عائلة مع أطفال صغار
سوبريور
مدة الإقامة 2 ليلة/ليالٍ في أغسطس, 2016
Good location. Nice room, great bed and comfortable pillows. Swimming pool too cold to be able to swim longer.
تاريخ التقييم 25 أغسطس 2016

Lisa من نيوزلندا
زوجين
ديلوكس
مدة الإقامة 5 ليلة/ليالٍ في أغسطس, 2016
Definitely liked our stay here!
Great hotel with spacious room, nice pool and helpful staff.
تاريخ التقييم 23 أغسطس 2016

Hyerim من كوريا الجنوبية
مسافر وحيد
مدة الإقامة ليلة واحدة في أغسطس, 2016
good!
Room: wide & clean but expensive...
تاريخ التقييم 20 أغسطس 2016

Taek-Gwang من كوريا الجنوبية
مسافر وحيد
ديلوكس
مدة الإقامة 3 ليلة/ليالٍ في أغسطس, 2016
Location is perfect
Good location. The staff is so kind. The pool on the rooftop is fantastic.
تاريخ التقييم 19 أغسطس 2016

Kheng من سنغافورة
مسافر بغرض العمل
ديلوكس
مدة الإقامة 2 ليلة/ليالٍ في أغسطس, 2016
Attitude
There is no queuing pattern or system. Counter adviser simply take whoever walks in or cut in front. Front desk is not polite. I'm a customer, I don't owe the hotel anything or the staff!
تاريخ التقييم 14 أغسطس 2016

Jayesh من المملكة المتحدة
عائلة مع أطفال أكبر بالعمر
ديلوكس
مدة الإقامة 7 ليلة/ليالٍ في يوليه, 2016
Nice hotel and good location
A nice hotel and well connected. The staff we encountered were friendly and willing to help.
تاريخ التقييم 09 أغسطس 2016

Sungwook من كوريا الجنوبية
مسافر بغرض العمل
سوبريور
مدة الإقامة 2 ليلة/ليالٍ في أغسطس, 2016
excellent
very good trouble
تاريخ التقييم 08 أغسطس 2016

YIRU من تايوان
زوجين
بريمير
مدة الإقامة ليلة واحدة في يوليه, 2016
the concierge is terrible
Originally we were supposed to have a good stay, but it was all ruined by the inattentive and terrible concierge service next to the front desk. We bought food that requires refrigerator, we called first to inquire if the front desk could put the food in the fridge and they said yes. Then we gave our food to the concierge and remind them again that it has to be put in the fridge. When we return to the hotel ready to pick up our luggage and the food, we discovered that the food was hanged on our luggage outside the hotel, and everything got rotten. We were very angry since it's a waste of food (we could not eat it again after it's exposed in hot weather for so many hours) so we complained to the concierge manager. The manager distrusted us and treat us like we were lying. We were furious and disappointed about how Royal Garden Hotel treat its customer and reluctant to apologize when it's their staff's fault.
تاريخ التقييم 29 يوليه 2016

Ruo من ماليزيا
مسافر بغرض العمل
ديلوكس
مدة الإقامة 3 ليلة/ليالٍ في يوليه, 2016
Good location
Good location, expensive tho.
تاريخ التقييم 27 يوليه 2016


1

اختر برنامج الولاء خاصتك

عند النقر على Pointsmax في أعلى الصفحة، ستجد العديد من خطوط الطيران المشهورة وبرامج الولاء المختلفة كي تختار منهم.

2

اختر غرفة بالنقاط

  • Free Wi-Fi
  • Popular! 61 travelers are considering this property right now
  • اكسب حتى 4900 نقطة

تستطيع مشاهدة النقاط التي ستكسبها عند حجز أحد الغرف المؤهلة.

3

سجّل دخولك واكسب نقاطًا!

  • رقم العضوية البرنامج
  • أقوم بهذا الحجز نيابة عن شخصٍ آخر ولن أقيم في أيٍ من الغرف التي أحجزها حاليًا.

أدخل رقم عضويتك التعريفي لبرنامجك المختار أثناء الحجز، وستكسب عدد النقاط الظاهر في الحجز بعد تسجيل الخروج، الأمر غاية في البساطة!

ابدأ من هنا واختر برنامجك المفضل: