جيد 7.4
بناءاً على هذا العدد من التقييمات: 887

أحدث تقييمات للعملاء

تفضل باختيار نوع المسافر
جيد



من واقع 887 تقييمات
  • النظافة 7.8
  • المرافق 6.5
  • الموقع 7.7
  • الراحة / المستوى 7.6
  • الخدمة 7.2
  • القيمة مقابل المال 7.5
  • الطعام / العشاء 6.5
الفرز عبر

Martini من أندونيسيا
مسافر بغرض العمل
سوبريور
مدة الإقامة 2 ليلة/ليالٍ في أغسطس, 2016
overall good
overall good
تاريخ التقييم 22 أغسطس 2016
هل وجدت هذا التعليق مفيدًا؟

Maraden من أندونيسيا
مسافر بغرض العمل
تنفيذية
مدة الإقامة ليلة واحدة في أغسطس, 2016
not suiteable
This is 3 stars hotel
تاريخ التقييم 20 أغسطس 2016
هل وجدت هذا التعليق مفيدًا؟

shaderon من ماليزيا
مسافر منفرد
ديلوكس
مدة الإقامة 2 ليلة/ليالٍ في أغسطس, 2016
Good location
Its easy access for traveling from and to airport. Very near from train station and close with Centre Point Mall. Suitable for those who just like walking activity.
تاريخ التقييم 08 أغسطس 2016
هل وجدت هذا التعليق مفيدًا؟

Martini من أندونيسيا
مسافر بغرض العمل
ديلوكس
مدة الإقامة ليلة واحدة في يوليه, 2016
OK
OK
تاريخ التقييم 28 يوليه 2016
هل وجدت هذا التعليق مفيدًا؟

Justin من ماليزيا
مسافر بغرض العمل
سوبريور
مدة الإقامة 2 ليلة/ليالٍ في يوليه, 2016
Great Place to stay
Clean and convenient place to stay. Near malls and train station.
تاريخ التقييم 26 يوليه 2016
هل وجدت هذا التعليق مفيدًا؟

Adam من أندونيسيا
عائلة من أطفال صغار
سوبريور
مدة الإقامة ليلة واحدة في يوليه, 2016
Nice hotel
thank u
تاريخ التقييم 20 يوليه 2016
هل وجدت هذا التعليق مفيدًا؟

Adam من أندونيسيا
عائلة من أطفال صغار
سوبريور
مدة الإقامة ليلة واحدة في يوليه, 2016
nice hotel
thank u
تاريخ التقييم 20 يوليه 2016
هل وجدت هذا التعليق مفيدًا؟

Johndry من أندونيسيا
مجموعة
سوبريور
مدة الإقامة ليلة واحدة في يوليه, 2016
late check in
im staying at karibia for 1 night ( 2 connecting rooms ) , i check in at 1.30 PM just for 1 room, because another room is still being cleaned. I wait and wait for another room until 3PM!!!! so disappointed for that ( I request early check in at Agoda ) .
تاريخ التقييم 14 يوليه 2016
هل وجدت هذا التعليق مفيدًا؟

Sisilyana من أندونيسيا
مجموعة
سوبريور
مدة الإقامة 2 ليلة/ليالٍ في يوليه, 2016
room is spacious', the aircon doesn't work at the 1st night but it did work well after i complaint t
will come here again for next trip
تاريخ التقييم 12 يوليه 2016
هل وجدت هذا التعليق مفيدًا؟

Ferdiyan من أندونيسيا
عائلة من أطفال كبار
سوبريور
مدة الإقامة 4 ليلة/ليالٍ في يونيو, 2016
Very disappointing attitude
This was probably one of the many visits to this hotel, yet unfortunately might be my last. I book this hotel without breakfast since for the first 2 days I will be mostly out of Medan. During our check-in, the receptionist asked us if we wanted to upgrade to opt for the breakfast in which I declined already due to the reasons explained. Yet, he still gave me complete breakfast vouchers, in which I re-confirmed that it can be used. We then had ou breakfast on the 30th, and agree to pay for an additional 1(one) pax. on the next day, we were surprised that the maitre'd told us that we have to pay all the breakfast and the vouchers are not eligable. They did not admit why they have given the vouchers to me in the first place. He even did not like my complaint and said that we were difficult guest! UNBELIEVABLE! We checked out the next morning, no apology, no nothing. I even had to asked the complete invoice of this 'ridiculous' breakfast otherwise they did not even bother to give me a copy. The facilities, cleanliness of the hotel is fine, however, the attitude and clear lask of respect for guest if problematic.
تاريخ التقييم 05 يوليه 2016
هل وجدت هذا التعليق مفيدًا؟


1

2

3

1234

ابدأ من هنا واختر برنامجك المفضل: