مرضي 6.8
بناءاً على هذا العدد من التقييمات: 332

أحدث تقييمات للعملاء

تفضل باختيار نوع المسافر
مرضي



من واقع 332 تقييمات
  • النظافة 6.1
  • المرافق 6.7
  • الموقع 7.9
  • الراحة / المستوى 6.5
  • طاقم العمل 6.9
  • القيمة مقابل المال 7.0
  • الطعام / العشاء 6.6
الفرز عبر

Jun من الصين
مسافر منفرد
سوبريور
مدة الإقامة 2 ليلة/ليالٍ في سبتمبر, 2015
Good value for money but ...
size of the room, restaurants
One of the lady at the front desk is incredibly rude, the rest is fine. In general, the hotel felt not well managed and a bit run down. The room size is very decent that would make most 4 star hotels proud but one can't help but feel it is not well maintained and shows its age. For the price I was paying though, it was good value.
تاريخ التقييم 29 سبتمبر 2015

eunyoung من كوريا الجنوبية
زوجان
سوبريور
مدة الإقامة 2 ليلة/ليالٍ في يوليه, 2015
so cold~
no
very cold..
تاريخ التقييم 17 يوليه 2015

Darren من الولايات المتحدة
مسافر بغرض العمل
اطلالة جزئية على المحيط
مدة الإقامة 6 ليلة/ليالٍ في مايو, 2015
hotel is run down.
bed, easy and free parking,
Just ok.
تاريخ التقييم 24 مايو 2015

Timothy من الولايات المتحدة
مسافر بغرض العمل
سوبريور
مدة الإقامة 7 ليلة/ليالٍ في أبريل, 2015
Moldy, Humid but Decent Staff at least
location
There Is a clear a prevailing presence of mold in this building and apparently a lack of any attempt to control humidity. I would not recommend the hotel to a friend or co-worker, though at least I found the staff mostly amiable, though perhaps not entirely competent.
تاريخ التقييم 25 أبريل 2015

Tom من الولايات المتحدة
مسافر بغرض العمل
سوبريور
مدة الإقامة 5 ليلة/ليالٍ في أبريل, 2015
Just very ok. But a good value for the money
Location , price, staff
تاريخ التقييم 25 أبريل 2015

Ming-Chih من تايوان
مسافر منفرد
سوبريور
مدة الإقامة 3 ليلة/ليالٍ في أبريل, 2015
i would never stay here again
1. tony romas
this hotel is depressing. nice large rooms and bath, but it has not had any work done on it in years. feels old, and depressing inside. plumbing is very bad took one day to get warm water out of the shower. managed to eventually get wifi signal when staff gave me a gadget that boosted the signal. floors in room are worn and old. this hotel was only 10 mins from the airport but it cost $20.00 usd for taxi. taxis are very expensive in guam. many companies are run by koreans, so they sometimes will say they are giving you discounts. actually it is cheaper to rent a car than to use taxis. i would never stay at this hotel again. there was only one thing it had to offer besides 4 walls and some dirty windows and it was tony romas restaurant downstairs that seemed filled at night with many japanese and korean tourist the nights i was there. the royal orchid is less than royal. could not wait to leave it.
تاريخ التقييم 17 أبريل 2015

Nicole من الولايات المتحدة
زوجان
سوبريور
مدة الإقامة ليلة واحدة في مارس, 2015
staying in Guam
location, staff & price
Very pleasant
تاريخ التقييم 26 مارس 2015

Amy من الولايات المتحدة
عائلة من أطفال كبار
مدة الإقامة ليلة واحدة في فبراير, 2015
Glad I only booked 1 night
Location, restaurants in the building, view
Not a clean room. All the floors were dirty, needing a vacuuming and a sweep. The tub was dusty. The shower had water damage. The linens seemed fresh, but the mattress covers didn't fit the bed. The front desk staff were friendly. But I didn't confront the cleanliness issue with the staff, since we only stayed a half of a night (late flight).
تاريخ التقييم 06 مارس 2015

Laura من كندا
مسافر منفرد
سوبريور
مدة الإقامة ليلة واحدة في ديسمبر, 2014
Windows Don't Open
staff were friendly and accommodating, very close to the ocean, good restaurants
It was ok. The staff were perfectly friendly and helpful. But even though Wifi was advertised and I had the password and login, I could never connect. The room itself was nice, but a bit musty, and the windows wouldn't open and there wasn't an outdoor balcony, a big downside for me for a tropical place like Guam.
تاريخ التقييم 27 ديسمبر 2014

Scott من الولايات المتحدة
مسافر منفرد
سوبريور
مدة الإقامة 3 ليلة/ليالٍ في ديسمبر, 2014
damp and moldy
staff was friendly, location was great, basic building was good
The smell of mold was everywhere. It is not like this in some other hotels. Our carpet felt as if it had just been shampooed, it was that wet. We left after three nights, and Agoda dropped any charge for the remainder of the reservation.
تاريخ التقييم 25 ديسمبر 2014


1

اختر برنامج الولاء خاصتك

عند النقر على Pointsmax في أعلى الصفحة، ستجد العديد من خطوط الطيران المشهورة وبرامج الولاء المختلفة كي تختار منهم.

2

اختر غرفة بالنقاط

  • Free Wi-Fi
  • Popular! 61 travelers are considering this property right now
  • اكسب حتى 4900 نقطة

تستطيع مشاهدة النقاط التي ستكسبها عند حجز أحد الغرف المؤهلة.

3

سجّل دخولك واكسب نقاطًا!

  • رقم العضوية البرنامج
  • أقوم بهذا الحجز نيابة عن شخصٍ آخر ولن أقيم في أيٍ من الغرف التي أحجزها حاليًا.

أدخل رقم عضويتك التعريفي لبرنامجك المختار أثناء الحجز، وستكسب عدد النقاط الظاهر في الحجز بعد تسجيل الخروج، الأمر غاية في البساطة!

ابدأ من هنا واختر برنامجك المفضل: